Jak to działa?

1. REJESTRACJA

Nie masz konta w systemie Ciechanowski Rower Miejski? Pobierz aplikację Nextbike lub wejdź na stronę ciechanowskirower.pl

Następnie wybierz „Rejestracja” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Aby aktywować konto wpłać opłatę inicjalną i kliknij w link weryfikacyjny.

2. WYPOŻYCZENIE

Chcesz wypożyczyć rower?

Uruchom aplikację Nextbike, a następnie zeskanuj kod QR znajdujący się na rowerze lub wpisz numer roweru. Kliknij „Wypożycz rower” i gotowe.

Blokada O-lock znajdująca się na tylnym kole otworzy się automatycznie.

Pamiętaj, że możesz też zadzwonić na infolinię, pomożemy!

3. ZWROT – teraz jest jeszcze łatwiej!

Wystarczy zamknąć blokadę O-lock znajdującą się na tylnym kole, rower zwróci się automatycznie.

4. POSTÓJ

Potrzebujesz przerwy w wypożyczeniu, a nie chcesz zwracać roweru? Skorzystaj z postoju w aplikacji.

Wybierz aktywne wypożyczenie, wciśnij „Zaparkuj” i potwierdź.

Teraz możesz opuścić blokadę O-lock bez zwracania roweru.

Chcesz jechać dalej? Wybierz „Wznów” w aplikacji, a O-lock otworzy się automatycznie.

CO SIĘ ZMIENIA W NOWYM SEZONIE?

Główną zmianą w nowym sezonie jest przejście systemu Ciechanowski Rower Miejski do tzw. IV generacji – wszystkie rowery standardowe są wyposażone w nadajnik GPS. Rowery już nie posiadają elektrozamków, a ich pozostawienie jest możliwe również w tzw. stacjach pasywnych. To 9 stacji, które są oznaczone logiem systemu i uzupełnione stojakami. Zmieniła się forma zwrotu rowerów standardowych. Sposób zabezpieczenia został przeniesiony z przodu na tył, aby zabezpieczyć rower należy zamknąć blokadę znajdującą się na tylnym kole.

JAK MOGĘ USUNĄĆ KONTO?

Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać mailem lub listem.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.

CZY MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER CRM NA KONTO W INNYM SYSTEMIE?

Założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.

DLACZEGO MOJE KONTO JEST NIEAKTYWNE?

Upewnij się, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Jeżeli są trudności ze znalezieniem wiadomości od nas, sprawdź czy przypadkiem nie trafił do spamu lub skontaktuj się z nami 😉
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł.

JAK ZRESETOWAĆ PIN DO KONTA?

Wejdź do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową i skorzystaj z opcji „ZAPOMNIAŁEM PIN”/„ZAPOMNIAŁEŚ PIN?”.

JAK DOŁADOWAĆ KONTO?

Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.

CZY DZIECKO MOŻE MIEĆ KONTO?

Tak, jeżeli ukończyło 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.

CZY REZERWACJA JEST OBOWIĄZKOWA?

Rezerwacja jest dobrowolna. Po dokonaniu rezerwacji, rower czeka na Ciebie przez 15 minut. Jeśli w tym czasie nie wypożyczysz go, system automatycznie anuluje rezerwację, a rower będzie dostępny dla innych.

ILE ROWERÓW MOGĘ ZAREZERWOWAĆ JEDNOCZEŚNIE?

Możesz zarezerwować jednocześnie maksymalnie 4 rowery.

JAK ZAREZERWOWAĆ ROWER?

Rezerwację można dokonać za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike.

ILE ROWERÓW MOGĘ WYPOŻYCZYĆ JEDNOCZEŚNIE?

Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery.

GDZIE MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER?

Lokalizacje stacji oraz lokalizacje rowerów wolnostojących znajdziesz na stronie internetowej w zakładce „MAPA STACJI” oraz w aplikacji mobilnej Nextbike.

GDZIE MOGĘ ODDAĆ ROWER?

Rower możesz oddać na stacji CRM oraz w innym dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu w ramach strefy użytkowania CRM. Stojaki na stacjach służą jedynie jako oparcie dla rowerów. Rower można wstawić do stojaka, ale trzeba zamknąć blokadę o-lock żeby go zwrócić.

CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE OTWIERA?

Sprawdź poprawność ustawienia blokady O-lock – nie powinna dotykać szprychy roweru. Jeśli zawadza, zmień pozycję tylnego koła.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.

CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE ZAMYKA?

Sprawdź poprawność ustawienia tylnego koła – powinno być ustawione równo w stosunku do blokady o-lock, tak, aby mogła je objąć bez dotykania do szprychy.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.

JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ ROWERU?

Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z BOK. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję! Dziękujemy!

JAK ZGŁOSIĆ WYPADEK NA ROWERZE?

Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu BOK, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.

JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ ROWERU?

Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinfCRMuj naszego Konsultanta, kontaktując się z BOK.

Skontaktuj się z nami

Infolinia: +48 23 680 43 43

Czynne całodobowo
koszt połączenia zgodny z taryfami operatorów

Reklamacje i zapytania:
[email protected]

nextbike
  • flagPl
  • flaggb